laatste dag in Bangkok

3 januari 2014 - Bangkok, Thailand

Onze laatste dag Bangkok was vooral een beetje tijd doden. We moesten om 12u de kamer uit, maar hadden pas de bus om 16u30. Na wat eten, nog een laatste rondje door Khao San en een koffie bij de Starbucks kwamen we heel toevallig een Thai tegen die ons meenam naar een grote staande boeddha en de lucky boeddha. Daar kwamen we een Brusselaar tegen, die al 20 jaar in Ko Tao woont en daar een duikcenter heeft.

Tegen dan was het tijd om terug te keren naar onze guesthouse om onze bagage op te pikken om vervolgens een nachtbus te nemen richting Phuket. Die vertrok ook met een half uur vertraging, terwijl iedereen er al lang was. Organisatie is niet hun sterkste punt.

We hebben 4 leuke dagen gehad in Bangkok en houden er naast de mooie foto's toch ook wel wat spierpijn en vervuilde longen aan over.

We blijven 2 dagen in Phuket om eerst een beetje aan onze kleur te werken en gaan dan wat eilandhoppen.

Tot de volgende!

1. Isolde:
    3 januari 2014
    Veel plezier bij het eilandhoppen
    xxx
  2. Goedele:
    3 januari 2014
    Klinkt niet slecht! Veel plezier met aan het kleurtje te werken :-)
  3. Papa:
    4 januari 2014
    Straks lopen jullie misschien iemand tegen het lijf uit Ieper!
  4. Marie:
    Hey zusje,
    klinkt allemaal heel leuk :D

Veel plezier in het eilandhoppen.
  5. Opa:
    4 januari 2014
    Van spierpijn (vooral in de kuiten) weet ik alles van.Je gaat er niet van dood,maar het drukt toch de pret !.Ik kijk verlangend uit naar jullie verdere belevenissen, zoals je zo interessant en levendig kan beschrijven.Hou je haaks ; de kleur op je gezicht komt er wel.